6 Haziran 2012 Çarşamba

Çizgi Filmlerin Çocuk Gelişimine etkisi

Çocukların yeni sevgilisi Pepee

        Günümüzde yayında olan ve olmayan çok fazla sayıda çizgi film var ve bunların çocuklarımızın gelişiminde ve topluma kazandırılmasında nasıl bir etkisi var diye kendi kendime sordum ve bu konu hakkında bir araştırma yapayım istedim.
         Çocuklara en faydalı çizgi film ler sırasıyla pepee , cayu , şirinler , poko tarzı filmlerin olumlu yönde etkisi olduğunu gördüm. Pepe birazda bizden biri olması nedeni ile çocuklar tarafından daha çok sevildiğini fark ettim.
Caillou çizgi filmide çok güzel karakter seçimleri harika. Birde olumsuz yönde olan çizgi filmler varki bunlar çocuğumuzu şiddete yöneltebiliyorlar örneğin samuray jack , ben 10 , avatar gibi bir çok çizgi film var. Benim velilere önerim çocuklarımız çizgi film izlemesin demiyorum ama biraz seçici olmak lazım.
        Bu günlük bu kadar yorum yeter kalın sağlıcakla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder